Klacht: Voorgelogen door autobedrijf Gdol

op 23 februari 2014 over Autobedrijf G Dol BV in de categorie Autodealers

Op 25-02-13 kocht ik bij autobedrijf Gdol een auto.
Ik kreeg 3 maanden garantie op de auto (dit staat op papier). Na aankoop had ik de ene na de andere klacht. V-snaar piepte, lambdasonde kapot (gaf het lampje van het emissiesysteem aan, hier ben ik meerdere malen voor terug gegaan bij ze, maar ze deden er niks aan), Homokineet kapot welke zij niet wilde vervangen binnen de garantie.

Na het in gebreke stellen op 23-05-13 van dit bedrijf, hadden zij op 28-05-13 toegezegd om 1 lambdasonde en de homokineet te vervangen. Auto langsgebracht en dit hebben zij zogenaamd vervangen. Ze lieten me zelfs het zogenaamde oude onderdeel zien. (toezegging van vervanging en vervanging wilde zij niet op papier zetten).

Nu op 19-02-14 mijn auto APK laten keuren door een ander RDW erkend auto bedrijf. Hieruit bleek dat allebei mijn achterste remmen en mijn aandrijfas kapot zijn. Dit kost in totaal €395,- Ook bevestigde zij dat de distributieriem nooit vervangen is, terwijl Gdol mij gezegd heeft dat dit een jaar geleden is gedaan, maar het onderhoudsboekje was er ook niet.

Ik meld deze klacht, omdat ik het gevaarlijk vind dat een bedrijf als Gdol APK mag uitvoeren.

Ik zou graag zien dat zij mij het bedrag betalen voor de kappote onderdelen, die zij hadden moeten vervangen binnen de garantie periode. Uit deze APK blijkt dat er gelogen is over de vervanging van verschillende onderdelen, monteur van dit andere bedrijf bevestigde dat er geen nieuwe onderdelen op waren gezet.

Verder wil ik iedereen waarschuwen voor dit autobedrijf. Koop er nooit een auto.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autobedrijf G Dol BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenklant5