Klacht: Autoband ventieldoppen

op 01 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb bij de action autoband ventieldoppen gekocht en deze op mijn auto gezet, 2,5 maand verder wil ik mijn banden op spanning controleren maar krijg ik deze ventieldoppen er niet meer af omdat ze vast gaan zitten aan de ventielen. Na informeren heb ik gehoord dat dit meer voorkomt. Hierdoor moet ik nieuwe ventielen en kost het €15,- de band. In totaal dus €60,- . Een beetje zonde van het geld voor een paar ventieldoppen van de action….

Een passend tegemoetkomende actie van action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 12345Lennart