Klacht: auto verhuurd aan iemand anders omdat we zogezegd te laat waren

op 31 juli 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Ik heb via jullie site geboekt op basis van mijn vluchtnummer, zonder ook maar een aankomstuur te specifiëren.
Bij aankomst bleek dat de auto die ik gereserveerd en betaald heb, niet meer beschikbaar was, omdat ik zogezegd te laat was. De auto was betaald evenals een extra verzekering. het ophaal uur is blijkbaar door het systeem op 11u gezet, terwijl de vlucht pas om 19u aankwam. Bij aankomst bleek de auto niet meer beschikbaar, en na mail met rentalkars bleek zelfs dat ik mijn geld voor deze auto niet meer terug kreeg. En dat terwijl ik nu een duurdere auto bij een andere maatschappij heb moeten huren.

Wat eerlijk zou zijn is dat ik de huidige wagen kreeg voor de prijs van de wagen die in origineel huurde, met een verontschuldiging van de verhuurder omdat ze mijn wagen aan iemand anders hebben gegeven.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jpockele