Klacht: Dwaling oplichting

op 10 november 2019 over Auto Service Haarlem in de categorie Autodealers

DE KLACHT
Op 9 november 2019 ben ik in de showroom geweest om wat auto’s te kijken. Ik had een oog op een VW golf station. Deze auto was volgens een anderr medewerker pas binnen en nog niet online te koop gezet. Ik ben vervolgens in een ruimte meegenomen door Hassan waar we in onderhandeling gingen met de prijs. Hij gaf aan dat de auto 19.900 euro incl. BTW. Kost terwijl deze online te koop stond voor 18.900 euro incl. BTWop de meeste auto verkoopsites. Hij deed zich vooral voor dat hij mij eenn gunst heeft gedaan om mij een prijs te geven voor 19.000 euro incl. BTW, terwijl hij mij juist oplicht met een bedrag van 100 euro extra te betalen. Hier ben ik niet van gediend. Hij heeft gezorgd voor dwaling tijdens mijn aanschaf. Kort nadat ik hem belde om te zeggen dat ik om de bovengenoemde reden afzie van de koop, waarop hij met een ongepaste gedrag te woord stond. Kort daarna heeft hij mij snel een bevestiging laten sturen per sms, dat de financiering rond is en de auto van alle sites afgehaald om bewijzen te vernietigen. Deze heb ik gelukkig nog kunnen vastleggen. Ik heb zojuist de andere klachten gelezen over ASH (waaronder hassan) deze is zeer herkenbaar en raad niemand aan om in zee te gaan met deze gasten!

DE OPLOSSING
Mijn aanbetaling terug en overeenkomst ontbinden

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto Service Haarlem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dilloe1975