Klacht: Auto reservering niet meer aanwezig

op 10 augustus 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Onze vlucht had vertraging op zaterdag 22-7 waardoor we niet op tijd onze auto konden ophalen bij goldcar te Barcelona. In de week hier vooraf gaande hebben we contact gehad hoe te handelen als dit zou gebeuren. Toen werd ons verteld dat we ons moesten melden bij een info balie hierbij zou een nachttarief gelden (helemaal prima)of 24/7 per dag konden bereiken. Bij beide geen gehoor en oplossing.
Dan maar met taxi naar het hotel en volgende ochtend terug. Tot onze verbazing reservering weg!!!De reservering was na 6uur verlopen ondanks het kantoor gesloten was. Dus onmogelijke situatie. Hadden we uit het vliegtuig moeten springen of zo……
Dus opnieuw auto moeten huren met voor vele hogere kosten. En extra geld voor de taxi kwijt. Totaal €200,- duurder uit. Een schrikbarend hoog bedrag waar we nergens kunnen verhalen.
Toen jullie na 20min. in de wacht gestaan hebben eindelijk aan de telefoon. Het enige waar jullie mee kwamen is dat we misschien het geld terug zouden krijgen als ons verhaal klopte. Het geld wat we betaald hadden aan rentalcars.
Dat is uiteindelijk goed gekomen.
Voor ons echt een hele nare ervaring!!
Een vliegtuig heeft wel vaker een vertraging dus een rare situatie om als tussenpersoon van een verhuurbedrijf zo te werk te gaan.
Het is normaal dat je geen geld terug zou krijgen omdat je iets later je auto op gaat halen omdat een kantoor dicht zit maar dit slaat echt werkelijk alles..
Wij zijn zeer zeer ontevreden!
Doordat we €200,- meer moesten betalen en een halve vakantiedag hebben ingeleverd.

Als we de extra kosten zouden kunnen verhalen.
Dit kan niet bij de reisverzekering, Ryanair of bij jullie. Dus een extra stro van €200,-

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobkyon