Klacht: oplichting over apk keuring

op 16 januari 2015 over Auto Overveen BV in de categorie Autodealers

23 december 2014 had ik mijn daewoo lanos bij de oplichters gekocht. Ik was de keuring papieren vergeten en zodra ik thuis was belde ik gelijk terug voor de papieren ze hadden beloofd om de papieren op te sturen. Zelf kom ik uit Tilburg dus het is nog wel een eindje rijden. Ik dacht geef ze een week de tijd.
Na een week nog steeds geen post dus ik bel nog een keer en weer beloven ze dat ze het op gingen sturen en nog steeds niks mijn moeder had gebeld en toen zeide ze ja mevrouw we hebben de papieren al opgestuurd. NIET DUS. Ik dacht vertrouw het niet meer dus bel het RDW en ja hoor de auto blijkt niet gekeurd te zijn sinds 25 augustus 2014. Dus ik ga gelijk na een apk garage en wat blijkt auto afgekeurd en een boete van RDW van 139 euro omdat de auto niet gekeurd is.
Contact opgenomen met het bedrijf en ze zijn totaal niet in staat om mee te werken en wensen ons veel geluk toe met het regelen van de keuring.

Ik ben pas tevreden als ze de boete van 139 euro betalen
De keuring betalen
De kosten over de auto betalen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto Overveen BV

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto Overveen BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melleke_27