Klacht: opelzafira 2004

op 28 maart 2013 over Auto Overveen BV in de categorie Autodealers

in maart 2013 een opelzafira gekocht bij Auto Overveen. Kilometerstand op teller en verkoopkaart +/- 171.000 km. Na mondeling overleg werd aangegeven dat +/- 200.000 km zou zijn i.v.m. vervanging teller etc.

Werkelijkheid conform RDC registratie (APK e.d.) blijkt te zijn 330.000 km in januari 2013, kortom kilometerstand gehalveerd.

Gewenste oplossingTerugname auto, tegemoetkoming in waardederving / onkosten. mocht een andere auto uitzoken voor het zelfde prijs in zelfde prijscatogorie.
Alleen ik vertrouw deze garage niet meer en wou me geld terug en auto terug brengen. de garage stemde hier mee niet.
tevens doen ze aan het uitbuiten van zwartwerkers( man die ik ken een maand geen salaris gekregen omdat hij door onwetendheid een lampje stuk maakte maar hem vertelden dat hij de teller stuk heeft gemaakt en 1200 moest dokken.

geeen een

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto Overveen BV

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto Overveen BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snoop77