Klacht: kilometerfraude apk fraude

op 06 mei 2014 over Auto Overveen BV in de categorie Autodealers

gister een auto gekocht chrystler grand voyager met inruil van onze eigen auto die afgekeurd was. 2500 euro een redelijke prijs. Reviews bekeken outletplein overveen. niet veel spannends te vinden behalve dat ze mensen laten wegrijden met een lege tank. dit was inderdaad bij ons ook het geval. de auto kwam rechtstreeks van de garage met nieuwe apk, nieuwe voorbanden en was uitgelijnd. bij het wegrijden dus eerst maar gas en benzine getankt voila. hij rijd als een engeltje. savonds mijn poartner moeten halen van zijn werk en de auto blijkt niet te starten. olie op…. oke slordig van de apk meester en dus maar olie gekocht en bijgegooid. prima hij rijd weer. sochtend op weg naar het werk merk ik een zwarte stikker op het dashboard. deze eraf gehaald. daaronder bleek een lampje te branden van de motor. een bewuste actie dussss. kilometer stand opgevraagd bij RDW deze blijkt ook onlogisch. we zijn gewoon opgelicht. we zullen dus met de auto naar onze eigen garage gaan en hopen dat de kosten meevallen maar ik vrees het ergste.

zaak moet opgedoekt worden

Alle klachten die gemeld zijn door vogel86