Klacht: autooverveen

op 28 maart 2013 over Auto Overveen BV in de categorie Autodealers

wij hebben op 23062012 onze vw afgekeurde polo ingeruild voor een peugot 206 diesel met kmstand van 205000.
na veel probleempjes(versleten banden aan binnenkant omdat de sporing niet juist was,versleten gloei bougies,kapotte dinamo,olie lekkage en rara geluiden aan de motor)hadden wij geen vertrouwen meer in deze auto.wij zijn vandaag(28032013) gaan kijken naar een andere auto. na controle door de verkoper bleek tot onze verbazing dat de kilometerstand bij vw dealer 90000 km was terug gedraaid. onze afgekeurde vw polo nw apk te hebben en weer verkocht te zijn.de nieuwe eigenaar rijd nu waarschijnlijk rond met een auto die rijp voor de sloop was. kan en mag een bedrijf als autooverveen ongestraft rommelen en knoeien met kilometerstanden en apk keuringen en mensen met levens gevaarlijke auto’s de weg opsturen? mensen pas op,u wordt bij autooverveen te overveen bedrogen. kilometerstanden en apk’s kloppen niet

Gewenste oplossing dat auto overveen door het RDW wordt aangepakt,hij iedere apk bij het rdw moet laten controleren en een boete krijgt voor het terug draaien van de kilometer standen.tevens de geleden schade die mensen door hem hebben geleden terug betaald(eventueel een deel daarvan)

straffen die handel

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto Overveen BV

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto Overveen BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snoop