Klacht: auto met kapotte motor verkocht

op 12 mei 2014 over Auto Overveen BV in de categorie Autodealers

Tijdje geleden een fiat multipla gekocht bij deze oplichters. Op het eerste gezicht een mooie prima auto. Dacht voor mijn gezin een fijne auto gekocht te hebben dus niet. Onderweg naar huis begon mijn olielampje te branden dus ik olie gepeild en bijgevuld. Volgende dag begon weer het olielampje te branden ik dacht heb ik niet genoeg erin gedaan dus weer bijgevuld en de volgende dag weer het zelfde. Dus ik naar een garage waar ik wat mensen kon bleek dat de km stand terug gedraaid was en dat het hele motor blok vervangen moest worden. Ik auto overveen gebeld en het verhaal verteld er werd letterlijk gezegd dat ik de schijt kon krijgen. Ik heb werkelijk staan koken wat een …….. ongelooflijk hoe deze gasten omgaan met mensen en geloof mij ik ken hele foute mensen die er graag langs hadden gegaan maar dan had ik net zoals hun gedaan en dat wil ik niet dus heb de auto laten maken. De auto heeft me in een jaar 3400,- aan reparaties gekost. En nog steeds bied dit bedrijf kapotte auto’s aan ongelooflijk. De auto die ik had ingeruild stond dezelfde dag nog op marktplaats met en foute km stand en verkeerd jaartal en ook nog is dat door dealer onderhouden was wat dus helemaal niet waar was. Heb hier ook meteen melding van gemaakt bij marktplaats

Als ze hun verantwoording hadden genomen en netjes de auto hadden terug genomen. Of de auto in goede staat hadden gebracht. Ik hoop dat deze gasten opgepakt worden echt waar want dit kan echt niet.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto Overveen BV

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto Overveen BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xener1979