Klacht: slechte levering

bnsreptiles op 08 december 2016 over Auto-Onderdelen24 in de categorie Auto Onderdelen

Ik heb op zondag besteld en per email een bevestiging gekregen dat het 2 werkdagen zou duren voordat ik mijn spullen ontvang.
Nou ik bel dinsdag waarom er niets ontvangen is, krijg ik een engels sprekende man aan de lijn (nederlands was kennelijk te duur!) Die zegt er is iets niet op voorraad (kan nog) Maar komt woensdag binnen dus dan gaat de order donderdag de deur uit! Nou ik bel donderdag of het onderweg is maar nee hoor, gaat nu vrijdagmorgen de deur uit. Krijg ik het doordat ze met gls en ups werken het pas op zijn vroegst maandag binnen, maar waarschijnlijk woensdag!

Duidelijk laten merken aan klanten dat het langer kan duren dan 2 werkdagen. Nederlandse klantenservice medewerker.

Als ik mijn bestelling woensdag niet in huis heb, eis ik terugbetaling binnen 2 werkdagen en zoniet een schadevergoeding van 20 euro per dag!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto-Onderdelen24

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auto-Onderdelen24 over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto-Onderdelen24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door