Klacht: Auto huren

op 25 juli 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Geacht mevrouw, mijn heer

Ik heb via Expedia een auto geboekt. Bij aankomt in Airport Jerez is in eerste instantie de auto die ik via jullie geboekt had niet aanwezig. In tweede instantie is mij vertelt dat mij creditcard niet actief is. Ik heb contact met jullie gehad. Ik moest contact met mijn creditcard opnemen. Dit heb ik gedaan, daarna ben ik terug gegaan naar Alamo. Zij hebben gezegd dat ze geen geld van jullie gehad hadden. Ik moet weer contact met jullie opnemen. Ik heb het weer gedaan, maar jullie waren niet meer te bereiken. Ik ben weer terug naar Alamo gegaan. Zij hebben een voorstel gedaan van een auto die mij 500 euro + 300 euro borg zou kosten. Aangezien dat ik jullie 546 euro heb betaald, vond ik hun voorstel onredelijk. Het gaf me ook geen vertrouwd gevoel.
Ik heb uiteindelijk een auto via mij creditcard bij een andere maatschappij gehuurd. Ik was met mijn vier kinderen pas om 02.00 bij onze vakantie bestemming. Zaterdag heb ik weer contact met jullie gehad. Jullie hebben contact met Alamo gehad. Het is gezegd dat mijn boeking niet is doorgekomen. Dat vonden jullie vreemd, want ik heb mijn boeking gewoon betaald. Jullie zouden overleggen met de manager en daarna zou u mij terug bellen. Zondag heb ik contact met jullie gehad. Ik moest wachten totdat ik door jullie teruggebeld zou worden. Dinsdag heb ik weer naar jullie gebeld, want ik vond het wel lang duren. Dan wordt tegen mij gezegd dat jullie maar een notitie van vrijdag avond hebben Waarin staat dat ik contact met mijn creditcard moest opnemen. Verder was de medewerker Lancy of Nancy zeer klantonvriendelijk, zij toonde geen begrip voor de situatie. Ik ben zeer onbeschoft te woord gestaan en ze bleef maar herhalen dat er maar een melding genoteerd staat. Ik werd ook hier woeden van en kon mijn emoties niet meer onder controle houden. Het was mijn schuld omdat mijn creditcard niet voldeed. De reden dat ik bij een andere maatschappij een auto heb gehuurd is simpel. Toen ik na al het bellen terug naar de balie ging waren ze gesloten. Om 22.00 ging de balie dicht en was er niemand meer die mij kon helpen. De andere balies waren wel open en daarom was ik genoodzaakt bij een andere maatschappij te boeken. Ik heb twee en een half uur op het vliegveld mijn 4 kinderen moeten geruststellen, toen ik uiteindelijk om 22.30 weg reed heb ik twee en een half uur in het donker naar mijn vakantie bestemming gereden waar ik midden in de nacht pas aankwam. Kortom het was een zeer slecht begin van mijn vakantie waar ik zelf niks aan kon doen.

Ik heb geen gebruik gemaakt van de auto die via jullie heb geboekt, de betaling van jullie naar Alamo was niet gedaan (dit is mij verteld door een medewerker van u organisatie). Ik verwacht dat de betaling van mij naar u wordt teruggestort op mijn creditcard.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0630655282