Klacht: Auto gehuurd, geen auto maar geld kwijt

op 05 mei 2017 over Auto europe in de categorie Verhuur

Wij hebben via auto europe in pisa italie een auto gehuurd bij firefly. Omdat wij een andere hoofdbestuurder hadden opgegeven dan naam creditcard houder konden wij de voucher van firefly niet verzilveren aan de desk bij firefly. Wij hebben tot driemaal toe met auto europe gebeld en konden geen eens een nederlands sprekende medewerker aan de telefoon krijgen maar slechts tot tweemaal toe een engelstalige dame die mij zeer onvriendelijk slechts wees op de algemene voorwaarden. Kortom wij hadden de huur betaakd via internet aan auto europe maar kregen geen auto mee en,auto rurope kon niets voor ons betekenen. Het was namelijk al 11:30 en voucher stond op 10:00 uur. En dan te bedenken dat de tweede bestuurder volgens de voucher gratis was.
Wij moesten verlengen omdat een familielid in kritieke toestand in het ziekenhuis wad opgenomen en hadden de auto nodig om op tijd in ziekenhuis te zijn. Medewerker firefly vond het afschuwelijk maar kon niets doen met de verkeerde naam van hoofdbestuurder. Omdat ik echter zelf geen creditcard had maar mijn zus(zelfde achternaam andere voorletters) waren wij geld kwijt en dus geen auto. Het is de reinste oplichting, kan er niks anders van maken. We hebben besloten een auto te huren bij de over buurman, europcar. We zijn daar goed geholpen alleen kostte een fiat panda ons nu min of meer het dubbele, omdat we reeds bij auto europe hadden betaald en niks hebben gekregen. Werkelijk niet te feliven dat dit mogelijk is en,zomaar juridisch kan in een europees land.
En service, daarvan heeft auto europe echt nog nooit gehoord. Men verschuilt zich liever achter de voorwaarden dan dat men bij deze firma de klant centraal stelt. Wat een firmA!

Alsnog restitutie van kosten. De auto is niet geleverd en men heeft niets gedaan om ons op welke wijze dan ook tegemoet te komen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P van Beek 71