Klacht: Auto geboekt vanaf de verkeerde luchthaven

op 10 oktober 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Ik heb zaterdag avond net voor jullie sluitingstijd een auto geboekt vanaf Frankfurt Hahn. Eerst had ik met een van uw collega’s gesproken en deze had zelfs het vluchtnummer vanuit Skopje naar Frankfurt Hahn erbij gehaald. Daarna heb ik na overleg een andere collega aan de lijn gehad en bij mijn weten heb ik steeds aangegeven dat het om de luchthaven Frankfurt Hahn ging. Ik heb de boeking enkele minuten voor 18.30 op vandaag gedaan. Toen ik later de boeking om precies 18.30 uur in mijn mailbox ontving constateerde ik dat er vanaf Frankfurt luchthaven geboekt was, maar dat ik eraan twijfelde of dit dan wel Frankfurt- Hahn zou zijn. Ik heb nog geprobeerd te bellen, maar omdat het al zo laat was(18.32 uur op afgelopen zaterdag), werd er niet meer opgenomen.

Mijn familie zat toen al in het toestel. Ik heb nog gebeld met Europcar in Duitsland, maar zij konden niets meer uitrichten.

Mijn familie heeft gelukkig nog ergens een busje weten te boeken en is toen wel kunnen vertrekken. Er is wel € 305,68 van mijn credit card afgeschreven terwijl er geen gebruik van uw diensten is gemaakt.

Ik heb zojuist contact gehad met Rentalcars omtrent dit vervelende voorval en men wist mij te vertellen dat ik alleen de verzekeringskosten gecrediteerd kan krijgen.

Ik ga hiertegen in beroep, omdat ik vanaf het eerste gesprek al duidelijk heb aangegeven dat het om Frankfurt -Hahn ging. De vlucht van mijn familie van Skopje naar Keulen is op het laatste nippertje gewijzigd in Frankfurt-Hahn. Dit hele verhaal heb ik uit de doek gedaan.

Omdat wij geen gebruik van uw diensten hebben kunnen maken, eis ik een terugstorting van het volledige bedrag terug.

U kunt mijn twee gesprekken opnieuw beluisteren(gebeld vanaf 06-23537250 ergens tussen 1800 en 1820 uur)

Ik wil rgaag mijn geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wnelemans