Klacht: auto dubbel verhuurd

op 03 september 2018 over Do You Spain in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst op de luchthaven werd ons gelijk verteld dat onze auto niet meer beschikbaar was. Wij stonden verbaasd te kijken en vroegen ons natuurlijk af waarom. De reden was dat wij de auto hadden gehuurd vanaf 09:30 en wij aankwamen om 20:00. De auto had binnen 2 uur opgehaald moeten worden. Dit zou staan in de algemene voorwaardes van of Doyouspain of de het auto verhuurbedrijf. Echter niemand kon ons wijzen op deze voorwaardes. Ik ben dus sinds halverwege juni bezig om mijn geld terug te krijgen aangezien wij een nieuwe auto moesten huren. Er wordt nauwelijks tot niet gereageerd om mijn mails.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug heb of eindelijk de voorwaardes ontvang waarin dit staat omschreven. Echter ben ik daar dus al bijna 3 maanden mee bezig en krijg ik geen reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door nilsv