Klacht: ontbrekende tweede sleutel

op 31 oktober 2017 over Auto 66 in de categorie Autodealers

26 oktober een tweedehands auto gekocht twv 3750. Deze is geleverd met 1 sleutel. Bij thuiskomst viel dit mij op en heb ik gevraagd naar de tweede. Die hebben ze niet. Zoals ik heb begrepen van mijn rechtsbijstand jurist is een garage verplicht een auto met minimaal 2 sleutels te leveren, als die ontbreekt hoort dit in de advertentie te staan, en hoort dit bij de verkoop gemeld te worden. Dit is onze eerste auto en hebben hier zelf geen verstand van gehad. De garage had ons erop moeten attenderen. Toen ik per mail vroeg om een oplossing, werd er gezegd dat ik simpelweg pech heb. Ik heb een compensatie in de kosten voorgesteld aangezien het mij 170 euro gaat kosten om een tweede sleutel te laten maken. Maar ook dit willen zij niet doen. Als ik tijdens de verkoop wist dat dit niet oke is, had ik 170 euro van de prijs af gevraagd. Maar helaas. Deze contact persoon, Meneer Osman is erg asociaal en niet netjes over de mail. Ik krijg opmerkingen zoals: “je hebt maar een auto van 3000 gekocht en niet een nieuwe van 20.000” en “had ik de auto maar een ander gegund want jij verdient geen goede auto.” en nog meer niet hele professionele opmerkingen. De auto is prima tot zo ver. Maar ze gaan niet juist om met de klant NADAT je de auto hebt gekocht. Want ja dan hebben ze toch al het geld binnen. Heel teleurstellend.

Als ik een compensatie in de kosten kan krijgen van de sleutel die ik moet laten bij maken.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto 66

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto 66 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door May.N