Klacht: Aurea tv € 2999,- na 7 jaar weinig gebruik op

op 02 mei 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 februari 2009 een aurea tv gekocht voor € 2999,- (het paradepaardje van Philips) na 5 jaar kreeg de tv verticale strepen in beeld en het beeld flikkerde af en toe. Dit werd in de afgelopen 2 jaar steeds erger. Nu valt het beeld om de 5 min weg en moet de tv opnieuw opgestart worden. De verticale strepen bedekken de gehele linkerkant van de tv. De klantenservice van Philips heeft een afstak geregeld met e-care(reperatiebedrijf aanbesteed door Philips). e-care geeft aan dat de benodigde onderdelen niet meer leverbaar zijn en dat ik mijn aurea tv van € 2999,- bij het grofvuil kan zetten omdat de tv een ‘levensduur’ heeft van 6 jaar. Als ik had geweten dat de tv maar 6 jaar zou werken dan had ik deze nooooit gekocht!! Ik kan me ook niet voorstellen dat Philips zijn klanten op deze manier behandeld.

Gewenste Oplossing:

-wanneer de klanten service samen met mij tot een passendere oplossing komt dan de tv plaatsen bij het grof vuil.
-wanneer de tv ter plaatse wordt gerepareerd en de tv weer goed functioneert.
-wanneer de tv wordt vervangen door een gelijk product

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen van der Zwan