Klacht: AUPING: SLECHTS € 7.000 INCLUSIEF RUGPIJN EN SLAAPGEBREK

op 09 oktober 2017 over Auping in de categorie Bedden

Eind 2015 kochten we een Auping boxspring bij een dealer in de Brabantse Peel. Direct het topmodel genomen met elektrische bodem, dikke VIVO matrassen met comfortzones en luxe split topper. Natuurlijk ook direct de matrassen laten stofferen. Al-met-al een uitgave van € 7.000. Sinds de dag van levering geen enkele nacht meer fatsoenlijk geslapen.
AUPING heeft beide ,matrassen inmiddels al 8! keer veranderd. Van FIRM tot MEDIUM en zelfs andere types. Niets helpt. Dus dacht ik, wellicht is het de bodem. “Nee”, zegt men bij AUPING, “dat kan niet.” Alles leuk en aardig, wij slapen niet, staan op met pijn en slapen minstens één keer per twee weken in een hotel!!! om een goede nachtrust te verkrijgen. De dealer horen we inmiddels niet meer en AUPING doet ook niets meer. Typisch kwestie van jammer dan. Hiervoor hadden we een Hästens, dat vraagt wat meer onderhoud (matrassen omdraaien) en kost nog veel meer, maar je slaapt tenminste wel.

Helaas achteraf ook slechte reviews gelezen via de consumentenbond. Mosterd na de maaltijd.

Bed terugnemen , bodem omruilen alles wat helpt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RVDS2360