Klacht: Audi a4 cabrio

op 15 mei 2016 over Audi in de categorie Automerken

alleenstaande vrouw die audi a4 overnam van de ex. financieel zwaar op dit moment. audi is 8 jaar oud en aangekocht bij een verdeler van luxewagens tweedehands (toen drie jaar oud) . nu 8 jaar oud 108000km en de moter is stuk. nokkenassen ingesleten, mazout in de olie , pomp stuk. steeds goed onderhouden !!!!
Hoe is dit te verklaren? is er een tussenoplossing voor de betaling van deze hoogoplopende kosten ? Hoe kan een alleenstaande vrouw die halftijds werkt dit nu weer betalen. Dit is echt een onvoorziene kost. Audi zou daar toch voor iets moeten in tussenkomen. wij waren steeds tevreden van vorige wagens met een teller van ongeveer 250000km

Ik ben tevreden als daar een stuk van het financiele onderdeel kan ondersteund worden door audi daar dit een probleem is die niet te wijten is aan mezelf maar aan de motor die niet voldoet

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Audi

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Audi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lienclyncke