Klacht: attentie in folderpakket

op 11 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen.
Ik heb niet zozeer een klacht maar een vraag.
Hoe komt het dat er bij mijn moeder in het folderpakket vaak een attentie zit in de vorm van een theezakje of een proefpakket voor de kat?
Dit is in post code 2021.
Bij ons in post code 2033 zit zoiets nooit in het pakket.
Mijn vraag is dus waarom niet in alle folderpaketten.
Zie graag een antwoord tegemoet.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn met een antwoord hierop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 oktober 2016 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Alles,

Hartelijk dank voor uw melding. De verspreiders van de proefverpakkingen verspreiden niet in elke postcode in Nederland hun sample. Zij bepalen zelf hun verspreidgebied zodat ze op bepaalde plekken klanten kunnen aantrekken. Ik heb het even voor u nagekeken en op uw postcode hoorde er deze en vorige week inderdaad geen proefverpakking in het pakket te zitten. Misschien dat u bij een volgende verspreiding wel binnen het gebied valt, maar daar heeft Spotta verder geen invloed op.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door 2912