Klacht: geen interesse in vervangen schroefje

Goos1939 op 29 april 2018 over ATS Zeist in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een schroefje gezien in het linker-achterportier welke roestverschijnselen vertoonde.
Omdat ik toch praktisch in de buurt van Zeistwas ben ik daar naar de kia dealer toegegaan en aangegeven wat er voordeed.Met de nodige tegenzin kwan de man mee naar buiten, bekeek het schroefje en toen hij zag dat de auto bij van Mossel was gekocht suggereerde hij dat in maar naar mijn eigen dealer moest gaan. Uitgelegd dat ik (woonachtig in Soest) voor een schroefje vervangen niet naar Zwolle ging rijden.
De volgende optie. Ik maak wel een werkorder dan komt u hem maar brengen wanneer er tijd is in de werkplaats want het nu erg druk.
Geef mij dan het schroefje maar, dan doe ik het zelf wel. De man ging de werkplaats en verving zelf het schroefje maar. Het is alleen geen origineel schroefje, dus….
Na dit voorval over on-interesse heb ik besloten deze Kia-dealer nooit meer te bezoeken, dan maar iets verder rijden

Gewenste Oplossing:

meer service verlenen ook al is de auto bij een andere dealer gekocht

Alle klachten die gemeld zijn door