Klacht: foute levering / geen antwoord van de verkoper op de klacht

op 17 mei 2017 over Atelierrexwinkel.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fietssandalen besteld bij een nederlandse webwinkel (www.atelierrexwinkel.nl), na langere tijd eindelijke een pakje ontvangen uit China met foute sandalen. Mijn klacht blijkt te zijn doorverzonden want ik kreeg een Engelstalig antwoord. Hierin werd toegegeven dat de fout bij de verzender lag en dat ik 10% van het aankoopbedrag zou teruggestort kunnen krijgen. Nadat ik dit weigerde verder niets meer gehoord, noch van de verkoper, noch van de Chinezen.

Gewenste Oplossing:

Volledige terugbetaling van het bedrag, en bij verzoek om terugsturen, een regeling zodat dit kan gebeuren op kosten van de webwinkel

Alle klachten die gemeld zijn door JoppePeeters