Klacht: onvriendelijke behandeling

Siep Bouhuisen op 22 juli 2021 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb verschillende keren uitgelegt wat de bedoeling was van planken voor door mij bestelde kast. de verkoopster heeft niet de goede besteld en gaf mij de schuld en was zeeeer onvriendelijk. en dat was niet de eerste keer. als de 29e mijn bed en kast word bezorgt hoop ik dat die personen gewoon klant vriendelijk zijn. Anders stuur ik ze retour. de verkoopster had de eerste keer ook al fouten in de order gemaakt. ik ben zeer teleurgestekd en zal nooit meer bij beter bed in Naaldwijk gaan. mvgrt. Siep Bouhuisen.

Gewenste Oplossing:

klantvriendelijk en niet de klant zo behandelen. ik heb het genoeg keer uitgelegt wat de bedoeling was. zijn zelfs nog naar de kast toe gelopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Siep Bouhuisen