Klacht: Geen zorg kind gesloten zorginstelling /Amersfoort GGZ Centraal

Minoesj op 18 februari 2021 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Mijn zoon is al enkele jaren onder behandeling bij GGZ Centraal, de laatste jaren is het een afglijdende schaal, hij wordt van de ene afdeling naar de andere verplaatst en zijn kamer is een soort van bezemkast waar hij de gehele dag moet zijn.

Medicatie die noodzakelijk is wordt mondjesmaat gegeven en niet gecontroleerd bij inname. Doordat andere cliënten bloeiend op zijn kamer zitten is er geen behandeling meer mogelijk.

Verpleegkundige trekt hun schouders op en zegt niets te kunnen doen, heel vreemd en ongemakkelijk. Gesprek hierover heeft geen zin gehad

Helemaal nergens ben ik tevreden over, het is tenenkrommend om niet in gesprek te kunnen komen alles voor een juiste behandeling voor je kind.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Minoesj