Klacht: astro tv sms 7888

op 30 december 2018 over AstroTV in de categorie Teleshopping

astro tv sms diensten en zgn telefoontjes waar je naar een computer moet luisteren puur onzin zeker de sms diensten 7888 krijg je een sms van wil je door gaan sms ja terwijl je al een sms gestuurd hebt en dan de uit de duim gezogen verhaaltjes ophangen , bijv dat je heel rijk wordt of heel gelukig of zelf een vere reis gaan maken . allemaal van de standaard verhaaltjes . telkens vragen ze per sms stuur ja als je door wilt gaan . en dan die figuren die de smsjes sturen er dik aan verdienen om de mensen zo voor de gek te houden net als die f meulman die denkt dat hij jeus is , die had ik aan de telefoon op een bandje je moest naat zijn gezanik luisteren maar je kon niet antwoorden op vragen die je had omdat het een computer of bandje was . smsjes zijn ook nog eens niet goedkoop ze vragen de hoofdprijs om die onzin te ontvangen en telkens van stuur ja om door te gaan via sms tikt lekker aan zo op deze manier . vindt het puur kwakzalverij en puur oplichting . vindt het erg voor de mensen die er in trappen om die zo de afgrond in te helpen met leugens en fantasie verhaaltjes met achterliggende gedachten om zo er rijk van te worden . sms niet naar 7888 want je krijgt een hoop onzin en het kost je veel geld .

deze bende moet stoppen vindt dit wan praktijken via tv om zo mensen het hoofd op hol te brengen en geld uit hun zak te kloppen . de commeriele tv verdient toch al genoeg met hun reclames om de tien min toch ook het teken van nooit meer genoeg . betreft astro tv en sms dienst 7888 moeten ze van tv verwijderen dat zijn lui die geen fatsoenlijke baan kunnen hebben dus gaan ze maar zoiets doen . zou zeggen weg ermee is puur oplichting walg ervan telkens als ik het zie . heb het 1 keer smsje gestuurd nooit meer

Alle klachten die gemeld zijn door 1Sonytvnl