Klacht: assortiment

op 02 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

waarom wordt er van alles uit het assortiment genomen wat wij allemaal gebruiken. Eerst wast het met thee, toen crackers nu weer verschillende vleeswaren. Dit bevorderd de klantvriendelijkheid echt niet. Hier in ZO Nederland klaagt iedereen over het steeds mindere assortiment. Ik neem aan dat jullie ook niet willen dat de “vaste” klanten weg gaan blijven en dit natuurlijk aan anderen vertellen. Ook snap ik dat het assortiment af en toe wat gewijzigd wordt. Maar kijk eerst wat er in welke vestiging goed loopt en laat dat in die vestiging. Zorg dat vestigingen, de producten die bij hen goed lopen, kunnen blijven bestellen.

Gewenste Oplossing:

Dat kunnen jullie zelf wel bedenken

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Maas