Klacht: associale bischauffeur

op 06 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

lijn bus 50 naar lisse. aankomst 18.40.

ik zat op de enkele stoel iets achter de chauffeur ik kan niet verlopen vanwege ingescheurde enkelbanden.
bijna bij mijn halte een stress rit. meneer rijdt heeeel asociaal snijdt alle fietsers. is echt geen pretje ombij hem in de bus t zitten. maar goed een paar haltes voor mij deed meneer gewoon vriendelijk de voorste deur open. bij mijn halte kreeg ik even dood leuk t horen… ja dag deze deur gaat niet ope met dit weer. naja oke. maar dat kan je ook even anders zeggen beste meneer. dus ik maar naar achter strompelen wat meneer denk ook t lang duurde. want als ik 2 sec langer was blijven staan had ik die deur tegen me neus gehad. erg jammer dit

als meneer gewoon vriendelijk zou vermelden dat de deur niet openging. en dat dan vervolgens ook niet 2 haltes voor mij wel deed

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste anoniem_28, Wat jammer dat je niet blij bent met de buschauffeur. Heb je voor mij je vertrekhalte, eindhalte en vertrektijd? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht anoniem_28

8 maanden geleden - hoi wouter. fijn dat je reageert. vertrekhalte was Leiden centraal de kant van het Lumc ik weet de naam er even niet meer van tot lisse nassaupark. vertrek tijd was 18.05

Arriva

Heeft op 06 februari 2018 om 20:33 geantwoord

Beste anoniem_28,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Wouter
Arriva Webcareteam