Klacht: Associaal personeel

op 02 september 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik was gister op 1 september rond 20;10 in de Zara op de Kalverstraat in Amsterdam. Toen ik wilde afrekenen stond er een jongeman achter de kassa, dus ik groet heel netjes met goede avond. Deze jongen zegt helemaal niet terug en kijkt al heel nors. Hij zegt gewoon helemaal niets terug. Hij zij al niet eens goede avond tegen mij, of hallo weet ik het. Heel onvriendelijk, niet eens een knikje dan. Het enige wat hij tegen me heeft gezegd was het bedrag van m\\\’n aankoop. Daarna geen fijne avond , doei helemaal niets. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik vond hem zo asociaal dat ik meteen de winkel heb proberen te bellen, vanochtend weer maar tevergeefs. Ik ben echt niet iemand die klachten indient maar deze jongen was gewoon heel asociaal! Als je je werk haat kun je beter stoppen.

Ik heb vernomen dat deze jongen Wesley heet, het is een donkere jongen, jaar of 24 en had zijn haar naar boven met goudbruine highlights aan de bovenkant. Hij was op dat moment op de bovenste verdieping aan het werken.

Als er met deze jongen word gepraat over hoe je met klanten moet omgaan. Wilde bijna mijn aankoop achterlaten en weggaan. Klantvriendelijkheid is zo belangrijk, van dit soort mensen zou je eigenlijk gewoon af moeten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Associaal personeel