Klacht: Associaal controleurs tussen winterswijk en arnhem

op 02 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De controleurs van arriva op hetctraject winterswijk arnhem werkt er een negeroide man die heel associaal is wij hebben een bekeuring gekregen terwijl wij ingecheckt stonden op 1 mei jongstleden ookcwerden we zomaar gekleineerd en met de grond gelijk gemaakt. Ik vind dit niet kunnen je hoort mensen met respectcte behandelen als hun dat ook bij u doen dus ik ga hier niet mee akkoord ik voel me zwaar vernederd mvg kaylee van den berg

Als de controleurs normaal mensen aan spreken met respect mensen behandelen want ze worden geslagen maar ze vragen er vaak zelf om wat een associaal volk

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 02 mei 2016 om 08:50 geantwoord

Hallo Kaylee,

Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Als je vindt dat je onterecht een boete hebt ontvangen, adviseer ik je om bezwaar in te dienen. Hoe je dit kunt doen lees je op onze website: http://bit.ly/1VC7B6R. Er wordt dan opnieuw naar je boete gekeken en er wordt ook hoor en wederhoor toegepast met de betreffende steward.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat je wordt vernederd door ons personeel. Excuses voor het ervaren ongemak.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleejelle