Klacht: asociale en klantonvriendelijke buschauffeur

op 24 mei 2020 over EBS in de categorie Vervoersbedrijven

Ik reis normaalgesproken met de 314 van Edam naar Amsterdam cs voor mijn werk. Vandaag ging de bus niet verder dan Noord en moest ik verder naar cs met de metro. Vervolgens hele dag gewerkt. Terugreis moest weer met metro naar Noord. Ik ken daar de weg niet, kom er nooit, dus zoeken naar de bussen naar Edam. Geen 314 te bekennen. Wel de 312 van 20.20 uur naar Edam. De buschauffeur ziet mij aan komen rennen, ik ben 20 meter van de bus verwijderd en hij rijdt gewoon weg. Ik ren naar het stoplicht waar hij wacht en hij steekt doorleuk zijn hand op. Wat een ascociaal en klantonvriendelijk gedrag. Juist in deze tijd waar iedereen een beetje voor elkaar klaar zou moeten staan. Heel fijn een half uur wachten dus, na een hele dag werken en op mijn benen te hebben gestaan. Ik ben woest.

Klantvriendelijker gedrag van de chauffeur. Het was immers een ongebruikelijke situatie. Ik kom nooit in Noord en wist te weg niet. Hij zag me nota bene en had gewoon de deur voor me open kunnen doen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EBS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EBS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julia Sophie