Klacht: Asociale buschauffer/bijna aanrijding

op 28 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om ongeveer 17.50 uur liep ik over het parkeerterrein van de bussen achter het centraal station in Groningen.
Er stonden een paar bussen geparkeerd waar ik voorlangs liep toen er nog een Q-liner bus aan kwam om te parkeren. Deze buschauffeur zag mij maar verminderde geen vaart en reed mij bijna bewust aan. Toen ik verhaal wilde halen waarom de busschauffeur zo asociaal handelde hield hij z’n deur gesloten, bleef naar beneden kijken en deed net alsof hij mij niet hoorde.

Ik ben vervolgens maar verbijsterd doorgelopen, ik vind het onbegrijpelijk dat Arriva zo’n asociale busschauffeur in dienst heeft. Ik ben even later nog terug gegaan omdat ik het kenteken wilde noteren maar de bus was inmiddels weer weg.

Uitzoeken welke buschauffeur dit is geweest en hem om zijn gedrag aanspreken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste, Dat klinkt niet als een gewenste situatie. Kun je me vertellen wat het busnummer van deze bus was? Er rijden namelijk ook Qliners van Qbuzz in Groningen. Daarom wil ik graag zeker weten dat dit een chauffeur van Arriva is geweest. Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Sylv3se

1 jaar geleden - Ik heb helaas ook geen busnummer, ik was zo verbijsterd dat ik daar niet aan heb gedacht op dat moment. Het enige wat ik kan beschrijven is dat het een blauwe Q-Liner bus was, het een man is tussen de 30-40, lichtbruin haar en een grijs outfit aan had (gilet etc), omstreeks 17.50 uur.

Arriva

Heeft op 28 april 2016 om 19:02 geantwoord

Beste,

Dit wordt lastig. Ik zal je bericht doorsturen, maar ik ben bang dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg. Als het al een bus van Arriva was..

Ik hoop dat je dit niet nogmaals hoeft mee te maken.

^YZ
Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Sylv3se

1 jaar geleden - Vervelend maar begrijpelijk. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylv3se