Klacht: Asociale buschauffer

op 17 juli 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Maandag 17-07-2017 omstreeks 14:40 liep ik met mijn zoontje van 1 1/2 in de kinderwagen op de hamseweg weg in hoogland.
Ter hoogte van de s bocht kwam er van de ene kant een bus en de andere kant een personenauto. Dat ging niet samen door de s bocht, daar moet 1 van de 2 even wachten anders past het niet. De buschauffeur zat zo te drukken met de bus dat de personenauto ook geen kant op kon.
De asociale buschauffeur drukt overdreven lang op zijn toeter!! Terwijl wij er naast liepen….. vervolg daarvan kom ik een meter van de grond en mijn zoontje schrikt zo erg dat hij het op een krijsen zet!!
Ik weet niet of u bekend bent met het geluid (toeter) van een bus, maar ik kan u vertellen het deed ons beide erg zeer aan de oren!!
Er ontstaat ondertussen een woordenwisseling op straat tussen buschauffeur en de man in de personenauto, ik kan u vertellen schandalig om te zien!!!
Dit is al een 2e ervaring voor mij met een asociale buschauffeur van syntus…
Ik wil u daarmee op de hoogte stellen van het gedrag van u personeel.

Mvg mw. R. Bos-Zeijderveld

Laat de buschauffeurs respect tonen voor medeweggebruikers.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R-boszeijderveld