Klacht: Asociaal rijgedrag bezorger

op 01 juni 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

1 juni 2021, rond 20 uur, ter hoogte van Overtoom 400. Een bezorger rijdt op het fietspad op topsnelheid tegen het verkeer in en rijdt mij bijna aan op het zebrapad. Ik ontwijk hem nog net, hij zegt lachend ‘rustig maar’ en vervolgt zijn sprint over de stoep, langs de terrassen. Dan keert hij om en rijdt, nog steeds op topsnelheid, over de stoep mijn kant op (ik liep blijkbaar vlak bij zijn afleveradres). Omdat ik geïrriteerd reageer, schreeuwt hij tegen mij dat ik ‘rustig aan moet doen’. Ik roep terug ‘Oh, moet IK rustig aan doen?’ en loop door. Hij blijft achter me aan schreeuwen terwijl ik mijn weg vervolg, om de situatie maar niet verder te laten escaleren. Ik neem aan dat u beter gedrag verwacht van koeriers die met uw logo rondrijden.

Spreek uw bezorger aan, svp. Amsterdam kent wel meer asociale weggebruikers, maar dit is echt te gortig. Eén loslopend kind of onoplettende voetganger en we hadden een ambulance kunnen bellen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MK1971