Klacht: Asociaal personeel filiaal Amersfoort

op 10 mei 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vandaag een containerroller Max gehaald bij filiaal Amersfoort. Sommige delen van de roller waren vernield en daar was dus € 10,- van afgegaan, wat ik wel netjes vond.

Desondanks dat, hoort bij dit kastje een sleutel voor de bovenste la, dat een slot heeft. Vervolgens wordt er tegen mij, een klant, gezegd: Ja die sleutel hebben wij niet en die hebben wij nooit gehad. Oftewel in andere woorden: je kan m’n rug op.

De filiaalmanager (of een andere hoge functie) van filiaal Amersfoort wordt meerdere keren omgeroepen en komt pas 10 minuten later aankakken, alsof hij de tevredenheid van zijn klanten niet belangrijk vind. Vervolgens loopt hij straal langs mij heen richting zijn collega’s en weer weg naar boven. Hierna kreeg ik het nieuws van de sleutel van de cassière te horen. Het enige wat ik kreeg, was een excuses. Daar koop ik niets voor!

Ik vind dit geen werk van de medewerkers van Leenbakker. Ik kom ook niet meer bij filiaal Amersfoort langs. Prutwinkel.

N.v.t.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fberends