Klacht: Asociaal onvriendelijk vreselijke service

op 16 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Eerst dacht ik een klacht in te dienen naderhand dacht ik laat maar. Alleen na vandaag is de maat echt vol! Vorige week in de kruidvat Leiderdorp. Ik wil ergens langs lopen waarbij de medewerker haar laadkar hoe je het noemt voor me neus neerzet ik liep met de kinderwagen. Ik vraag mag ik er langs. Zegt ze nee loop even om. Goed ik toch om lopen sta ik naast haar in de schappen te kijken zegt ze wil je aan de kant ik ben bezig? Hoe bedoel je klant is koning nota bene nog een leidinggevende. Vandaag aan de kassa een oogpotlood had geen sticker waardoor ze niet kan scannen. Moest ik zelf in de winkel gaan zoeken naar het artikel met sticker en artikelnummer ik vroeg of dit de normale gang van zaken is?zegt ze ja is altijd zo geweest zelfservice. Ik walg van jullie filiaal in Leiderdorp asociaal brutaal altijd uren in de rij en service een dikke 1. Ik heb er geen woorden voor.
Ga dit ook elders meldden.

Ik ben tevreden met een 50euro cadeaubon anders kom ik nooit meer.lekker naar de etos professionele mensen aardig en klantvriendelijk zijn!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bozeklant2016