Klacht: Aso bezorger, moeizaam bereikbare klantenservice.

ExtravaNancy op 12 september 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Vandaag bij Burger King besteld. Zou door Uber Eats bezorgd worden. Waren twee tassen met eten en drinken. Helaas was de bezorger (Mohammed, die volgens Burger King ook nogal agressief was), al bij de Burger King weg, voordat hij de tweede tas aan had genomen, en kregen we dus maar minder dan de helft wat we besteld hadden. Alleen wat uienringen, het drinken, 1 van de 4 bestelde porties friet, en niet 1 van de 4 bestelde burgers. Na contact tussen Burger King en Uber Eats weigerde Uber Eats een nieuwe driver te sturen voor de rest van de bestelling. Zelf zijn ze alleen via een chat op de app bereikbaar, en niet telefonisch, en reageerde ze natuurlijk pas uren later. Bovenop dit alles heeft Burger King ons eten nu dus weg moeten gooien. Bedankt, Uber Eats. NOT!!

Inmiddels is er gereageerd op de chat, en is toegezegd dat het geld teruggestort wordt in de komende paar werkdagen. Wat mij betreft had dit per direct gemoeten. Het is te hopen dat het geld wel ook echt teruggestort wordt. Verder ben ik niet meer tevreden te stellen. Ons eten is verpest, ik heb de app van mijn telefoon af gegooid, en maak geen gebruik meer van Uber Eats.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ExtravaNancy