Klacht: Asics loopschoenen

op 03 februari 2014 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Ik heb in augustus 2013 bovengenoemde schoenen gekocht.
Deze schoenen draag ik alleen als ik ga joggen en dat doe ik 1 of 2 maal in de week als het weer toelaat.
Afgelopen weekend heb ik weer gelopen, maar ik de route niet kunnen afmaken omdat ik een enorme blaar had gekregen, achter in mijn linker hiel en achter rechter hiel.
Vandaag, 3 februari, ben ik naar het Dordrechtse filiaal van u geweest en heb daar deze klacht kenbaar gemaakt. De filiaalmanager zei tegen mij, nadat hij de kapotte schoenen had gezien, dat hij het vervelend vond voor mij maar dat hij mij verder niet kon helpen omdat er een procedure zou zijn van 3 maanden dat een schoen teruggenomen kan worden. Natuurlijk is het vreemd als ik deze schoenen alleen gebruik bij het lopen en dat dit probleem na 5 maanden na aankoop problemen geeft en niet aan de eisen voldoet van een sportschoen.

inwisselen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 06 februari 2014 om 13:28 geantwoord

Beste klant,

Vervelend te vernemen hoe het is verlopen met uw aankoop.
Vanuit de klantenservice van Aktiesport is telefonisch contact geweest met u. Volgens onze gegevens bent u inmiddels al terug geweest naar het betreffende filiaal om de schoenen alsnog om te ruilen.

Wij bieden alsnog onze excuses aan voor het ontstane ongemak

Klantenservice Aktiesport

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aktiesport beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door e.aydin