Klacht: Niet tevreden-geld terug, wel incaseren en niet opdagen op gemaakte afspraak.

op 22 juli 2013 over Artland reizen in de categorie Reizen Algemeen

Tijdens een dagtocht c.q. verkoopdemonstratie in mei van dit jaar hebben mijn ouders een topmatras en kussens besteld. Deze zijn ook geleverd. Echter dezelfde dag is er nog een brief verstuurd aan de firma Artland Reizen / Sespro bv uit Enschede om de artikelen weer op te komen halen c.q. de koop te ontbinden omdat deze niet aan de verwachtingen die tijdens de verkoopdemonstratie getoond werden voldoen. Dit geheel volgens de wet op colportage, de wettelijke termijn van 8 dagen.
Op deze brief is er telefonisch contact geweest en is er een afspraak gemaakt om dit alles op te komen halen.
Echter, meneer kwam niet opdagen, maar enkele weken later werd wel het totale bedrag van de rekening afgeschreven.
Hierop is er contact geweest met de bank om het bedrag te laten storneren en het rekeningnummer te blokkeren.
In de tussentijd is er tevergeefs getracht om op verschillende dagen en tijdstippen telefonisch contact te leggen met dit bedrijf middels een 06 nummer welke steeds in gesprek leek te zijn.
Dit weekend wederom een aangetekende brief gestuurd met nogmaals het verzoek om de koop te ontbinden.

De koop ontbinden en de geleverde spullen op komen halen. En excuses dat het zo lang geduurd heeft.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Artland reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie van der Steen