Klacht: Artikkelen retour gezonden

op 25 september 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik had een doos van zalando retour verzonden waarin geloof ik 5 paar all stars zaten verschillende maten . Ik heb uiteindelijk maar een paar uit de doos genomen omdat ik achteraf dacht witte voor nu is toch niet meer nodig dus ik heb enkel dat ene paar uit de doos gehaald en die waren goed van maat. Mijn moeder heeft de doos reruggestuurd maar prongelijk alles dus ook al mijn zwartz gedragen schoenen , dit heb ik tegen zalando gezegd en die word ook teruggestuurd gelukkig . Maar nu beweren zij dat ik nog twee andere van de schoenen gedragen heb teruggestuurd terwijl ze niet eens uit de doos zijn geweest en het verschillend e maten zijn. Ik ben in shock en weet nu niet wat doen ik durf gerust toe te geven als ik iets heb gedragen en dan betaal ik door ook gewoon voor maar dit kan echt niet help me !:) grts Agnes

Als ik ze uiteraard niet moet betalen ik heb de schoenen niet eens uit de doos gehaald. Als ze volgens hun gedragen zijn mogen ze mijn voetafdruk nemen en controleren of het de mijne is , dit kan echt niet.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Agnes291991