Klacht: Artikelen nooit geleverd maar moet wel betalen

Heetonderdevoeten op 12 oktober 2020 over Floryday in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Speelt al vanaf begin juni, artikelen zijn nooit geleverd, geen track en trace, volgens floryday door fout dhl geretourneerd, weigeren bestelling af te melden bij klarna waardoor ik gedwongen wordt te betalen voor nooit ontvangen artikelen. Klantenservice floryday erg slecht en moeilijk tot niet te bereiken. Werken met automatisch vertaalprogramma. Klarna blijft zeggen dat ik dit met floryday moet oplossen wat dus niet lukt en rekenen ondertussen aanmaningskosten. Zoverre smoot shopping aldus hun reclame. Echt nooit bij floryday bestellen, je wordt opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Bestelling afmelden bij klarna

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Floryday

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Floryday nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heetonderdevoeten