Klacht: artikelen niet voorradig.

op 20 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte Jumbo,

Ik doe boodschappen bij de Jumbo op het Gildeplein in de Purmernoord in Purmerend. Al maanden is daar de Tenalady mininight New desigh 16 stuks in een blauw-paars pak niet te krijgen. Ik grijp al maanden mis en dat is erg vervelend. Ik heb ongeveer 5 weken geleden al telefonisch contact met de Jumbo gehad om mijn klacht te melden maar tot nu toe is er niets veranderd. Ik probeer het nu dan maar met een mail en hoop dat er nu eindelijk stappen ondernomen worden. Ik wacht met spanning af al ben ik bang dat deze mail ook op de grote hoop gaat.

Vriendelijk groeten
Mevr P van der Veen de Ruijter.
Purmerend

De Jumbo heeft soms de gewoonte om merkartikelen uit het assortiment te halen zonder rekening te houden met de klant. Als de Jumbo daar nu eens mee stopt zijn de klanten tevreden. Al enkele weken hangt er een briefje bij de kaasafdeling dat de brokkelkaas niet geleverd kan worden omdat de grondstoffen niet voorradig zijn en moeten wij dat dan als klant geloven, discutabel is het zeker.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vee00394