Klacht: Artikelen niet bezorgd en geen geld terug

op 02 augustus 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Op 17 mei hen ik twee jurken besteld en betaald. Levertijd zou in de laatste week van juni zijn.
Tot op heden geen bericht ontvangen en ook mijn bestelling heb ik niet ontvangen. Een mail gestuurd en een contact beticht via de website.
Ontvang ik 3 dagen later twee e-mails met precies hetzelfde antwoord. Ze laten weten dat ze mijn eerder die week een bericht hadden verzonden dat de levertijd verlengd is tot eind juli. Deze heb ik niet gekregen.
Als antwoord op mijn mail heb ik gevraagd of ik mijn bestelling kan annuleren en dat ok mijn geld terug wil ontvangen.
Ook dit keer ontvang ik precies dezelfde mail dat ze mij eerder deze week een bericht hadden verstuurd dat de levering eind juli is. Ik krijg constant een dezelfde mail terug en geen antwoord op mijn vragen.
Ik zou hier nooit meer iets bestellen, ik krijg hier een heel naar gevoel van. Ik vermoed dat ik mijn bestelling of mijn geld nooit terug zal ontvangen.
Groeten inge

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug ontvang of dat dit bedrijf stop wordt gezet zodat anderen hier geen bestelling plaatsen en ook hun geld kwijt zijn.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 14 september 2018 om 22:57 geantwoord

Goedendag Inge,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over onze webshop. Dit is zeker onze bedoeling niet!

We hebben zojuist jouw casus bekeken en zien dat de klacht al even geleden is opgelost en de betaling al geruime tijd weer op je rekening moet staan.

Onze excuses voor de late reactie op jouw openbare klacht en voor het vervelende ongemak wat je hebt ervaren in onze shop.

We sluiten deze klacht ervan uitgaande dat deze naar behoren is opgelost.

Je kunt altijd even contact met ons opnemen via info@mode-statements.com mocht je nog vragen hebben.

Met vriendelijke groeten,
Elly - klachtenafhandeling Mode-Statements

www.mode-statements.com
info@mode-statements.com

Follow @ FB
Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door Ingepol