Klacht: artikel wat in de reclame was, was niet voorradig en het feit dat ik daarop geen aanvaardbare reactie heb gehad van Kruidvat n.a.v. al mijn klachten

op 06 juli 2021 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Al 20 tot 25 jaar gebruik ik om medische redenen dure Resdan shampoo en daarom was ik verheugd dat ongeveer een jaar geleden in de digitale folder las dat vanaf dinsdag 21 juli de Resdan shampoo in de reclame was. Uit ervaring weet ik dat je in zo’n geval niet moet wachten tot de laatste dag van de actieperiode. Dus al op DINSDAGmiddag (want dinsdag gaat de nieuwe week actie altijd in) ging ik naar Boxmeer naar het Kruidvat filiaal. Helaas de Resdan GROENE kleur was toen al op en dat vind ik wel heel snel en erg jammer want ik was extra daarvoor naar Boxmeer gereden (16 km. retour). Toen heb ik woensdag opgebeld (tel. 0318-798000) met de vraag welke dag de Resdan weer op voorraad zou zijn, maar dat kon men mij niet vertellen. Dat gesprek heeft mij meer dan Euro 2, aan lokale belkosten gekost.(lange wachtrij!)
Nu zou ik graag van u willen vernemen hoe u deze ENORME teleurstelling bij mij in het vervolg wilt voorkomen.
(Ik wilde op 21 juli graag twee flacons van 125 ml. elk kopen van het product Resdan Anti-Roos Behandel Shampoo, kuur voor normaal tot vet haar, meervoudige werking, kleur groen.)

Deze boodschap wilde ik op 24 juli naar u sturen via internet maar dat lukte niet. Ondanks dat ik extra naar Boxmeer ben gereden voor deze actie en toen ook nog lang heb gebeld met Kruidvat Nederland, was het resultaat NUL. Als ik later in die week toch nog gebruik had kunnen maken van uw Resdan actie, dan was mijn hele korting evengoed toch nog weggeweest. Ik ben daar nog steeds BOOS over en nu heb ik als jarenlange gebruiker van Resdan nog geen cent korting gehad op genoemde Resdan shampoo groene kleur.
Ik hoop dat u voor mij een oplossing heeft, want dit lijkt nergens op.

Enkele weken geleden heb ik meegedaan aan een enquête van Kruidvat. Daarbij werd de mogelijkheid geboden om aan te geven of er nog klachten waren. Dat heb ik gedaan. Daarop kreeg ik in totaal vier e-mails van Klacht.nl welke geen van alle duidelijk waren en waaruit ook niet duidelijk bleek dat ze van Kruidvat afkomstig waren. Boven- dien stonden er links in die verdacht waren. Hier durfde ik niet op klikken vanwege de hack onlangs bij een uitbestedingsbedrijf van Kruidvat en omdat het een verdachte URL was.

Als ik alsnog van u excuses krijg voor deze behandeling van mijn klachten en ook alsnog twee flacons van de bedoelde shampoo krijg voor de prijs van één flacon.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Piet