Klacht: Artikel teruggestuurd maar wel betalingsherinnering

op 30 mei 2020 over ABOUT YOU in de categorie Mode

Ik had 4 riemen besteld. (Op de website staat dat ze van leer zijn, maar dat was niet zo). Ik heb 3 riemen teruggestuurd (waarvan 1 was zonder prijskaartje,zo heb ik hem ontvangen en dat had ik gemeld!!) en 1 riem voor €10,90 gehouden. Die bedrag had ik netjes op tijd overgemaakt. Maar!!!! Ik kreeg steeds betalingsherinnering €9 . Ik heb about you gebeld en gezegd dat ze fout hebben gedaan. En ze zeiden dat ze gaan dat doorgeven en ik hoeft niks te betalen.Maar later heb ik 2 keer betalingsherinnering ontvangen van ratepay , en de tweede was al niet €9 maar €14. En ze zeiden dat als ik het niet overmaak bij volgende betalingsherinnering zou het bedrag nog met 8€ hoger zijn.Omdat ik de klantenservice van aboutyou niet meer vertrouw( want ik had enkele keer gebeld en uitgelegd, en ze zeggen elke keer ja het is onze fout we gaan het doorgeven aan ratepay, maar dat gebeurt niet!!) heb ik toch het bedrag van €14 overgemaakt. Maar ik heb daarna weer heel vaak contact opgenomen en gezegd dat die €14 moet ik terug krijgen. Enige wat ze doen is beloven. Het is al langer dan 2 maand ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen. Heel slechte service, heel slecht , heeeeeeeel slecht. Ik ben moe!!!

Als ik mijn €14 z.s.m terugkrijg en als de service van aboutyou wordt verbeterd

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ABOUT YOU

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ABOUT YOU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irina3101