Klacht: Artikel retourneert naar antwoordnummer en nu hebben ze niets ontvangen.

op 27 september 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Hallo,

Ik heb een gordijn besteld.bij Leenbakker. Ze hebben mij het verkeerde artikel opgestuurd dus deze wil ik retourneren.

Eerst heel gedoe om het antwoordnummer te krijgen, want waar Afterpay wel reageerde deed Leenbakker dit niet.

Artikel netjes geretourneerd naar antwoordnummer,zoals aangegeven door de klantenservice.

En dom van mij niet via de dame van de postbalie maar in de zak gedaan voor de post ( het was ook gekomen als brievenbuspost). De dame van de balie zei nog oh antwoordnummer dan kan het daar in.

En ik kreeg aanmaning na aanmaning van Leenbakker. Dus ik ze gemaild. Eindelijk kwam er een reactie ze hebben niets gehad. En aangezien ik niets kan overleggen van bewijs van verzending dien ik gewoon 54 euro te betalen.

Dit is dus 54 euro voor een door Leenbakker foutief verzonden artikel, teruggezonden onder de voorwaarden van de klantenservice.

Wat een klantonvriendelijk bedrijf dit!

Dat deze nota gecrediteerd wordt! En een excusuus voor het werk en de frustratie waar ze mij mee opzadelen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door angelsloes1981