Klacht: Artikel retour krijg mijn geld niet terug

op 12 februari 2018 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Ik had een tijd geleden een artikel besteld via ibood. Vond de artikel niet mooi en heb m in mijn wettelijke bedenk termijn opgestuurd naar ibood, netjes een track en trace code ontvangen en ingeleverd bij ibood. Ibood weigert mijn geld terug te betalen omdat ze het artikel nog niet heb ontvangen en ik moet het maar uitzoeken met postnl!
Ik vind dit echt geen maniet van service verlenen!

Ik wil mijn geld plus de verzend kosten terug ontvangen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Bericht van Ibood

3 maanden geleden - Beste, Bedankt voor uw eerlijke en uitgebreide feedback. Vervelend om te lezen dat bij het retourneren van een product het een en ander niet goed is gegaan. We willen graag checken of het probleem wat je omschrijft nog opeglost dient te worden of dat dit al gedaan is. Echter kunnen wij met het e-mailadres van deze klacht geen account in ons systeem vinden. Daarom willen wij je vragen om ons een e-mail te sturen met het betreffende bestelnummer en een korte uitleg van de situatie. Het e-mailadres waarop je direct onze afdeling bereikt is webcare@ibood.nl. E-mails naar dit adres komen direct bij onze afdeling terecht. Alvast bedankt voor je medewerking. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Israarisraar