Klacht: Artikel retour gestuurd en nieuw artikel nooit ontvangen

op 06 juli 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Ik had bij de shop een halsband gekocht. Na ontvangst bleek de halsband helaas te klein. Volgens de regels van de shop heb ik een retourformulier ingevuld en tezamen met de halsband retour gestuurd met het verzoek om de halsband om te ruilen voor een groter formaat. De shop had mijn zending in goede orde ontvangen aangezien ik kort daarna het verzoek kreeg om een meer bedrag over te maken voor de grotere halsband. Uiteraard heb ik de betaling voldaan en daarna werd het stil… Ik heb de shop daarna in totaal 3 berichten gestuurd en totaal geen reactie van hen terug ontvangen. In mijn laatste mail heb ik aangegeven dat ik er een klacht van zou maken als ze weer niet reageren en helaas heeft het zo ver moeten komen.

Ik ben weer tevreden als het totaalbedrag weer terug gestort wordt op mijn rekening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ulysse