Klacht: Artikel retour gestuurd en nieuw artikel nooit ontvangen

op 06 juli 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Ik had bij de shop een halsband gekocht. Na ontvangst bleek de halsband helaas te klein. Volgens de regels van de shop heb ik een retourformulier ingevuld en tezamen met de halsband retour gestuurd met het verzoek om de halsband om te ruilen voor een groter formaat. De shop had mijn zending in goede orde ontvangen aangezien ik kort daarna het verzoek kreeg om een meer bedrag over te maken voor de grotere halsband. Uiteraard heb ik de betaling voldaan en daarna werd het stil… Ik heb de shop daarna in totaal 3 berichten gestuurd en totaal geen reactie van hen terug ontvangen. In mijn laatste mail heb ik aangegeven dat ik er een klacht van zou maken als ze weer niet reageren en helaas heeft het zo ver moeten komen.

Ik ben weer tevreden als het totaalbedrag weer terug gestort wordt op mijn rekening.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 01 november 2017 om 19:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u de grote halsband nog niet heeft ontvangen.
Dat betreuren wij om te vernemen, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Allereerst onze excuses dat u het artikel niet spoedig heeft ontvangen.
Omdat uw zending een retour betrof die geruild moet worden duurt dit helaas langer dan bij een normale bestelling, het termijn voor verwerking van retouren ligt op maximaal 14 kalenderdagen. Natuurlijk proberen wij dit z.s.m. op te pakken.

Zie dat uw order in de tussentijd is opgepakt en reeds is bezorgd!
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag.
U kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Alle klachten die gemeld zijn door ulysse