Klacht: Artikel ongebruikt ter reparatie mag niet retour

Debbie2021 op 21 januari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de kerstdagen een kleine bakplaat/gourmetstel gekocht, aangekomen werkte de stekker niet goed. Moest hem vasthouden de stekker om hem te laten doen, terug gestuurd met dhl ter reparatie dit duurde erg lang. En nu heb ik die plaat niet meer nodig, maar ligt ie nog bij de reparatie. En nu krijg ik te horen dat ik hem niet mag retourneren omdat 30 dagen verstreken zijn

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld retour heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Wat vervelend om te horen dat uw bakplaat terug moest worden gestuurd. Ik neem uw klacht graag in behandeling. Kunt u een mail sturen naar [email protected] met uw klantnummer geboortedatum link naar deze klacht. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie2021