Klacht: artikel nooit ontvangen

op 08 november 2016 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Op 21/9 bestelde ik smartphone aanbieding Acer Liquid jade primo. Deze kreeg ordernummer S01016188. Na 3 x de leveringsdatum te hebben aangepast ging deze aankoop uiteindelijk op 27/10/16 verstuurd worden. Tracking nummer TNT-3YKOG0685870 werd doorgegeven. Tot op vandaag staat deze verzending nog steeds onder “transit” situatie. Na telefonisch contact met post.nl bleek het pakje nooit ontvangen of verloren.
Ondertussen reeds 5 x emails, 1 x telefonisch contact gehad met ibood. emails krijgen het standaard antwoordje. Tijdens telefonisch contact werd terugbetaling beloofd, maar nu na 14 dagen nog steeds geen nieuws of storting.

Graag had ik het betaalde bedrag van 305,90 € teruggestort gehad op mijn rekening.
(BE3400 1235 8763

Reactie van de melder van de klacht Stefaan Horlait

4 weken geleden - Terugbetaling werd uitgevoerd. Gelieve deze klacht af te sluiten. Met dank

Bericht van Ibood

7 dagen geleden - Beste meneer Horlait, Fijn om te vernemen dat de klacht inmiddels naar behoren opgelost is. Na het ontvangen van dit bericht zal voor u de mogelijkheid moeten ontstaan om de klacht te sluiten. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Stefaan Horlait