Klacht: artikel nooit ontvangen

op 08 november 2016 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21/9 bestelde ik smartphone aanbieding Acer Liquid jade primo. Deze kreeg ordernummer S01016188. Na 3 x de leveringsdatum te hebben aangepast ging deze aankoop uiteindelijk op 27/10/16 verstuurd worden. Tracking nummer TNT-3YKOG0685870 werd doorgegeven. Tot op vandaag staat deze verzending nog steeds onder “transit” situatie. Na telefonisch contact met post.nl bleek het pakje nooit ontvangen of verloren.
Ondertussen reeds 5 x emails, 1 x telefonisch contact gehad met ibood. emails krijgen het standaard antwoordje. Tijdens telefonisch contact werd terugbetaling beloofd, maar nu na 14 dagen nog steeds geen nieuws of storting.

Gewenste Oplossing:

Graag had ik het betaalde bedrag van 305,90 € teruggestort gehad op mijn rekening.
(BE3400 1235 8763

Reactie van de melder van de klacht Stefaan Horlait

9 maanden geleden - Terugbetaling werd uitgevoerd. Gelieve deze klacht af te sluiten. Met dank

Bericht van Ibood

8 maanden geleden - Beste meneer Horlait, Fijn om te vernemen dat de klacht inmiddels naar behoren opgelost is. Na het ontvangen van dit bericht zal voor u de mogelijkheid moeten ontstaan om de klacht te sluiten. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 10 januari 2017 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Stefaan Horlait