Klacht: Artikel niet ontvangen

op 16 september 2018 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 september 2018 heb ik een rugtas besteld.Bestelnummer 10201054514392.
Tot op heden heb ik het artikel niet ontvangen. Wel kreeg ik gisteren een enquête per mail. Die heb ik ingevuld. Ik was uiteraard niet tevreden. Temeer daar ik de rugtas nodig heb, omdat ik 6 weken met krukken moet lopen.
Ik hoop, dat u dit snel kunt oplossen.
Met vriendelijke groet,
Elly Hählen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, wanneer ik het artikel zeer snel in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e.hahlen@upcmail.nl